dilluns, 1 de desembre del 2008

Retrats de perfil

Hola a tothom!
Els alumnes de 2n han fet els seus primers retrats. Hem començat pel perfil i hi ha molts dibuixos que han quedat molt bé. Mirem-nos-els!

El primer és el del Sergio Martín, de 2nB, que dibuixava al Yeray. Ha millorat moltíssim, ànim Sergio, segueix així!

La Sara de 2nA ha retratat a la Marta, oi que s'hi assembla molt?

El Pau Torrens de 2nB ha aconseguit un dibuix maquíssim del Blai, m'agrada molt!

La Marta Huguet de 2nA ha dibuixat a l'Eira amb molt encert.


I ara veiem a la Marta retratada per l'Eira, que bé que ho fan aquest parell!

El Joan Tejada, encara que es distreu molt, li surt molt bé la feina quan s'hi posa, tal com podem veure en aquest retrat de l'Adrian.

El Joan Freixas de 2nB ha dibuixat a un altre Joan, l'Ayllón, i li ha sortit molt bé.

El Dani Díaz de 2nA ha dibuixat al David, un model complicat perque el seu cabell és força complicat, tal com vaig poder comprovar jo mateixa!

I l'Albert Domínguez, àlies Tete, també de 2nA, ha dibuixat al Raül. Molt bé!

A mi m'encanten tots aquests retrats. I a vosaltres?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola Gloria soc en guillem de 2a ja podries posar algun meu jiji que l'hi vull enseñar a la meva mare

Tierralandia ha dit...

Guillem, jajaja t'has adelantat!!!
Avui, he agafat alguns dels retrats que heu entregat aquest matí i... ara semblarà que poso un teu perque ho demanes!!
Els havia triat sense mirar gaire els noms, i ara he vist que n'hi ha un teu!!